Referenssit ja caset

"Junkon kanssa on ollut mukava tehdä yhteistyötä, mutta mikä tärkeintä, on tulokset parantuneet merkittävästi. CPA on laskenut yhteistyön aikana 44%, johon olemme erittäin tyytyväisiä. Tiedämme, että Google Ads-tilimme on nyt hyvissä käsissä."
Joakim Piiroinen
Toimitusjohtaja / Muutos Innovations Oy
"Junko vastaa some-mainontamme kokonaisuudesta aina vuosisuunnittelusta kampanjoiden toteutukseen. Yhteistyömme on alusta asti tuottanut hyvää ja konkreettista tulosta. Meille on tärkeää, että kumppanin kanssa on mutkatonta työskennellä, mistä junkolaiset ovat oivallinen esimerkki!"
Timo Riitamaa
Head of Communications and Marketing / Amos Rex
"Heidin ymmärrys brändäyksen yhdistämisestä digitaalisen kaupankäynnin tavoittavuuteen ja konversioon on ainutlaatuista Suomessa. On etuoikeutettua tehdä yhteistyötä hänen kanssaan."
NAKUNA_logo
Jaakko Veijola
Toimitusjohtaja / Nakuna Helsinki
"Junkon Heidi ja Kata ovat alansa vahvoja ammattilaisia ja heidän kanssaan yhteistyö on toimivaa, mukavaa ja tehokasta. He todella perehtyvät asiakaan tarpeisiin ja toiveisiin, ja rakentavat yhteistyössä toimivan kokonaisuuden vastaamaan asiakkaan tarpeita. Heiltä olen saanut paljon ideoita, työkaluja ja rakentavaa palautetta yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi ja heillä on silmää saada kaikki palat loksahtamaan paikoilleen."
Pia Piltz
Markkinointipäällikkö / Suomen Putkiuudistus
"Junko on todellinen hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan velho, jonka asiantuntemukseen ja asiakaslähtöisiin ratkaisuihin voi luottaa. Junkolla tehdään työtä aidolla palolla ja siksi erinomaisia tuloksia on tullut nopeasti ja tehokkaasti. Heidi ja Kata tuntevat Googlen algoritmit syvällisesti ja hyödyntävät niitä taidokkaasti."
Miila Huttunen
Markkinointipäällikkö / Ahlsell Suomi
Näkisitkö itsesi tässä huippuseurassa?

Koulutukset

"Heidi on huippuasiantuntija ja käytännönläheinen kouluttaja. Asiakkailtamme on tullut Heidin koulutuksista erinomaista palautetta."
Juha Laamanen
Toimitusjohtaja / Corellia Helsinki Oy
"Olemme käyttäneet Heidin palveluja vuoden ajan ja järjestäneet yhteensä neljä yhden illan kestävää Hakusanamainonnan koulutustapahtumaa, joista kolme olivat peruskursseja ja yksi jatkokurssi. Viimeisimmät kurssit täyttyivät nopeasti ja jonotuslistalle jäi iso joukko Helsingin Ekonomien jäseniä. Palautekyselyn mukaan kaikki kyselyyn vastanneet suosittelivat Heidin vetämää tapahtumaa muille. 'Kiitos mahtavalle asiantuntijalle' -kommentti suoraan palautteista kuvaa hyvin Heidin tapaa koulutuksen vetäjänä."
Ritva Laine
Markkinointiekonomien johtokunnan jäsen / Helsingin Ekonomit